Overslaan en naar de inhoud gaan

Corporate communicatie steeds belangrijker

Steeds meer wetenschappers en praktijkmensen verdiepen zich in corporate communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het belang van corporate communicatie (CC) is sterk gegroeid. Steeds vaker wordt onderkend dat uitspraken van Cceo’s, de houding tegenover maatschappelijke thema’s of de omgang met stakeholderseisen een geweldige invloed hebben op de bedrijfsreputatie.

related partner content for mobile comes here

De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Alle disciplines moeten meewerken en dezelfde boodschap uitdragen. Daarbij komt dat de mediacompetentie van mensen, evenals de beschikbaarheid en snelle verspreiding van informatie (via internetcommunities) enorm is toegenomen, zodat bijvoorbeeld protesten snel georganiseerd kunnen worden. En in deze tijd van toenemende kostendruk is ook ‘de systematische planning van synergie-effecten’, de basisgedachte achter CC, niet onbelangrijk.
(bron: Direkt Marketing/Marketing Online)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in