Actie Consumentenbond tegen internetproviders
De bond roept gedupeerde klanten van internetbedrijven op om zich te melden met hun klachten. ‘De ervaring leert dat iedere klacht een veelvoud aan andere klachten vertegenwoordigt', aldus een woordvoerster van de belangenorganisatie.
Met driehonderd klachten doet Tiscali het het slechtst. Klanten van deze internetaanbieder klaagden veel over adsl-aanbiedingen zonder aansluitkosten en met een gratis modem. In de praktijk moesten klanten dit 'cadeau' zelf voorschieten, waarna ze het geld vaak niet, of pas na aandringen op hun rekening kregen gestort. Tiscali-klanten klagen ook over het te laat of niet
reageren door het bedrijf na vragen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOver andere aanbieders komen ook veel klachten binnen. De internetsnelheden zijn nogal eens weinig betrouwbaar, overstappen naar een andere aanbieder is moeilijk, wijzigingen in het contract worden niet of onduidelijk doorgegeven aan de klant. ‘Maar de klachtenstroom bij Tiscali is voor ons de directe aanleiding om deze actie te beginnen', zegt de woordvoerster (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid