Consumentenvertrouwen in kwaliteitsmerken sterk gegroeid


Zo is Opel nog steeds het meest vertrouwde automerk. Daarnaast doen merken alsNokia, Philips, Canon, Shell en Gazelle het erg goed wat betrefthet consumentenvertrouwen.
Dit blijkt uit het European Trusted Brands onderzoek, dat ditjaar voor de vijfde keer is uitgevoerd door uitgeverij Reader'sDigest. Nivea wordt door de Nederlandse consument voor het vijfde achtereenvolgende jaar hetmeest vertrouwd. De vertrouwenspositie steeg van 21 procent naar 35 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Rabobank ging van 33 naar 40 procent, Canonvan 26 naar 35 procent, Philips van 22 naar 37 procent, Davitamonvan 37 naar 41 procent en Ariel van 21 naar 25 procent. Zij hebbende afgelopen vijf jaar het consumentenvertrouwen alleen maar wetente versterken, aldus de onderzoekers.
Nokia is in alle Europese landen daarin al vijf jaar lang deabsolute koploper. De Finse grootmacht op het gebied van mobieletelefonie zag het vertrouwen in Nederland stijgen van 34 naar 57procent. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid