Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenvertrouwen in kwaliteitsmerken sterk gegroeid

Ondanks de slechte economische tijding blijvenNederlanders erg trouw aan de grote bekende merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo is Opel nog steeds het meest vertrouwde automerk. Daarnaast doen merken alsNokia, Philips, Canon, Shell en Gazelle het erg goed wat betrefthet consumentenvertrouwen.

related partner content for mobile comes here

Dit blijkt uit het European Trusted Brands onderzoek, dat ditjaar voor de vijfde keer is uitgevoerd door uitgeverij Reader'sDigest. Nivea wordt door de Nederlandse consument voor het vijfde achtereenvolgende jaar hetmeest vertrouwd. De vertrouwenspositie steeg van 21 procent naar 35 procent.

De Rabobank ging van 33 naar 40 procent, Canonvan 26 naar 35 procent, Philips van 22 naar 37 procent, Davitamonvan 37 naar 41 procent en Ariel van 21 naar 25 procent. Zij hebbende afgelopen vijf jaar het consumentenvertrouwen alleen maar wetente versterken, aldus de onderzoekers.

Nokia is in alle Europese landen daarin al vijf jaar lang deabsolute koploper. De Finse grootmacht op het gebied van mobieletelefonie zag het vertrouwen in Nederland stijgen van 34 naar 57procent. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in