Overslaan en naar de inhoud gaan

Bier op z’n Grolsch nieuwe pay-off

Grolsch komt met een nieuwe campagne en een nieuwe pay-off: ‘Bier op z’n Grolsch’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De brouwer schakelde DDB Amsterdam in voor de nieuwe campagne. Het door het oude bureau PPGH JWT bedachte ‘Je hebt bier en je hebt Grolsch’ paste naar de mening van Grolsch niet meer, juist omdat het suggereert dat Grolsch geen bier is. En dat wil de bierbrouwer juist niet communiceren in een markt waarin de volumes onder druk staan. Grolsch mikt op het saamhorigheidsgevoel.

related partner content for mobile comes here

In de commercial speelt muziek een belangrijke rol. In het filmpje stuiten twee mannen en een vrouw op de reeds gesloten deuren van een concertgebouw, waarna ze besluiten hun verdriet over het gemiste concert weg te drinken in een café. Bij binnenkomst zet de pianist juist de tonen in van ‘Everlasting Love’. Voor ze het weet, staat de vrouw met loepzuivere stem naast de piano te zingen. De heren kijken geamuseerd met glas Grolsch in de hand toe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in