Publieke zenders: marktaandeel 37 procent
De publieke zenders kwamen in week 8 uit op een gezamenlijk marktaandeel van 37 procent. Dat was vooral aan Nederland 2 te danken. Die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 is daarmee marktleider in week 8. Nederland 1 had 12,7 en Nederland 3 6,7 procent. De RTL-zenders scoorden samen 24,3 procent: RTL4 15,8, RTL5 4,2 en Yorin 4,3. De SBS-zenders kwamen samen uit op 14,5 procent: SBS6 8,0 Net5 4,0 en Veronica 2,5.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport van gisteravond trok 3,7 miljoen kijkers en was daarmee het best bekeken programma van de week. Het daaropvolgende NOS Journaal was goed voor bijna 2,8 miljoen kijkers. Kopspijkers was derde met 2,7 miljoen, gevolgd door Boer zoekt vrouw met 2,5 miljoen kijkers. De nummer 5 was de Champions League wedstrijd PSV-Monaco met bijna 2,8 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid