Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA in bestuur Stichting Reclame Code

DM en SP brancheorganisatie DDMA is per januari 2005 toegetreden tot het bestuur van de Stichting Reclame Code, SRC.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen SRC beoordeelt een onafhankelijke Reclame Code Commissie of adverteerders en anderen die verantwoordelijk zijn voor het maken van reclame, zich aan de reclamecodes houden. Namens DDMA neemt Jetse Sprey, bestuurslid van DDMA, zitting in het bestuur van de SRC. DDMA had al de positie van toehoorder in het bestuur van de SRC.

related partner content for mobile comes here

DDMA directeur Dirk van der Steenhoven, over de toetreding: ‘DDMA vindt het belangrijk dat er een goede zelfregulering is en blijft als het gaat om commerciële communicatie. Daarom wilden we graag een plaats in het bestuur, zodat we als branchevereniging kunnen meepraten en beslissen over de toekomst van de zelfregulering. We hebben in Nederland een uitstekende Algemene Reclame Code en prima bijzondere reclamecodes, zoals de Code Verspreiding Ongeadresseerd Drukwerk, Code Telemarketing en de Code Email. Voor de DM en SP sector is het belangrijk dat we actief meesturen en beslissen als het om opstellen en bijstellen van dergelijke codes gaat.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in