ReclameWeek neemt Identity Matters over
Het Dozijn Uitgeefprojekten, uitgever van onder meer Reclameweek, heeft met Audax en Art View overeenstemming bereikt over de overname van…
De hoofdredactie van het zes maal per jaar verschijnende IM, waarvan hoofdredacteur Dirk van Ginkel onlangs opstapte, is in handen van Nicolette Hogerzeil, tevens hoofdredacteur van Reclameweek. Gusta Winnubst, partner bij PPGH JWT-Colors, is op ad interim-basis aan de hoofdredactie van IM toegevoegd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Dozijn zet ook de activiteiten voor van het jaarboek Creative Red Book. Er wordt niet expliciteit gemeld dat dit ook is overgenomen van Audax/Art View.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe uitgeverij start deze maand voorts het maandblad RW FreeWare, ecxclusief gericht op de nieuwe media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid