‘Reclamefolder zeer populair’
Het meerendeel van de mensen die reclamefolders krijgen, kijkt ze nog dezelfde dag door (64 procent). Bijna 40 procent doet dat zelfs…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een onderzoek van Veldkamp, vandaag gepubliceerd in het AD. Verder blijkt uit het onderzoek dat de gemiddelde leestijd per week een half uur is. Adjunct-directeur Cees van Rooy van veldkamp denkt dat het succes van de reclamefolder te maken heeft met ‘onze Hollandse koopmansgeest’. Hij wijst erop dat 87 procent van de ondervraagden in het onderzoek van mening is dat er veel geld wordt bespaard als de aanbiedingen zorgvuldig worden bekeken. Een woordvoerder van de DMSA voorspelt dat het recordaantal van 9 miljard brochures het komende jaar wordt gebroken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid