Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Reclamefolder zeer populair’

Het meerendeel van de mensen die reclamefolders krijgen, kijkt ze nog dezelfde dag door (64 procent). Bijna 40 procent doet dat zelfs…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een onderzoek van Veldkamp, vandaag gepubliceerd in het AD. Verder blijkt uit het onderzoek dat de gemiddelde leestijd per week een half uur is. Adjunct-directeur Cees van Rooy van veldkamp denkt dat het succes van de reclamefolder te maken heeft met ‘onze Hollandse koopmansgeest’. Hij wijst erop dat 87 procent van de ondervraagden in het onderzoek van mening is dat er veel geld wordt bespaard als de aanbiedingen zorgvuldig worden bekeken. Een woordvoerder van de DMSA voorspelt dat het recordaantal van 9 miljard brochures het komende jaar wordt gebroken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in