KLM-passagier stapt naar Reclame Code Commissie
De KLM is voor de Reclame Code Commissie gedaagd, omdat de luchtvaartmaatschappij een misleidende campagne zou hebben gevoerd over de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kern van de zaak is dat KLM adverteert voor de vernieuwde business class die echter nog maar in enkele toestellen van de vloot voorkomt. Reizigers belanden voor het zelfde hoge bedrag nog in de oude business class, aldus De Telegraaf. De volledige intercontinentale vloot blijkt pas komende zomer met de nieuwe business class te zijn uitgerust. Het ging een zakenman uit Bloemendaal te ver en hij stapte naar de RCC. De zaak dient op 27 februari. KLM betreurt de klacht. "Uiteindelijk wordt in de campagne ook gewezen op het feit dat niet alle toestellen over de nieuwe business class beschikken", aldus een woordvoerder.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid