Forse groei webwerving
Van Nederlandse bedrijven met twintig of meer fulltimers maakten in 2000 44 procent gebruik van internet voor het werven van personeel. Ze…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit het marktonderzoek 'Web Werving 2000-II' van het Bredase Heliview Marketingservice onder 600 Nederlande bedrijven en instellingen. Met de cijfers wordt aangetoond dat het gebruik van internet voor personeelswerving flink groeit. In maart 1999 deed 24 procent van het bedrijfsleven aan webwerving, in oktober van dat jaar was dat 27 procent. In maart vorig jaar 29 procent en nu 44 procent. Met name het aantal vacatures op de eigen websites van bedrijven groeit erg hard.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid