Overslaan en naar de inhoud gaan

Is de veelsurfer interessant?

Interessant voor marketeers van merkartikelen wel te verstaan. De marketingconventies richten de blik meestal automatisch op de heavy…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Duitse marktonderzoeker Ingo Hamm (A&B) denkt dat zeer intensieve internetgebruikers ‘gedachteloos’ het net opgaan: 'De meesten zijn voor merkartikelen oninteressant omdat ze hun tijd vooral besteden aan het verzamelen van bookmarks en urenlang downloaden van filmpjes.' Flat-rate-aanbieders zijn er zelfs failliet aan gegaan. Gelukkig geven de meeste onderzoeken een ander beeld: de gemiddelde veelsurfer is een hoog opgeleide werknemer op middenmanagementniveau.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: media & marketing, 11/2000 <#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in