Is de veelsurfer interessant?
Interessant voor marketeers van merkartikelen wel te verstaan. De marketingconventies richten de blik meestal automatisch op de heavy…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Duitse marktonderzoeker Ingo Hamm (A&B) denkt dat zeer intensieve internetgebruikers ‘gedachteloos’ het net opgaan: 'De meesten zijn voor merkartikelen oninteressant omdat ze hun tijd vooral besteden aan het verzamelen van bookmarks en urenlang downloaden van filmpjes.' Flat-rate-aanbieders zijn er zelfs failliet aan gegaan. Gelukkig geven de meeste onderzoeken een ander beeld: de gemiddelde veelsurfer is een hoog opgeleide werknemer op middenmanagementniveau.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
<#FONT SIZE=1>Bron: media & marketing, 11/2000 <#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid