Overslaan en naar de inhoud gaan

Groen licht fusie Time Warner/AOL

De Federal Communications Commission, de 'Amerikaanse OPTA', is onder voorwaarden akkoord gegaan met de overname van Time Warner door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Instemming van de FCC was de laatste horde die genomen moest worden. In december gaf de Amerikaanse commissie voor handel (FTC) al toestemming voor de overname van de mediagigant door de grootste internetaanbieder ter wereld. Eén van de voorwaarden is dat beide bedrijven hun 'instant messaging service' (IM) openstellen bij gebruik via de kabel van Time Warner. De FCC eiste verder dat consumenten niets in de weg wordt gelegd indien zij een andere provider willen gebruiken dan AOL. Ook de FTC had als voorwaarde gesteld dat ze andere bedrijven toegang tot hun internetactiviteiten moesten geven.

related partner content for mobile comes here

Met rond de 180 miljard dollar is de samensmelting van Time Warner en AOL de grootste fusie ooit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in