Versspeciaalzaken verliezen strijd met supermarkten
Het marktaandeel van de supermarkten in de totale verssector is gestegen van 57,8 procent in 1988 tot bijna 75 procent in 2000.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De verwachting is dat dit aandeel de komende tien jaar zal dalen tot hooguit 10 procent. De toekomstgerichte speciaalzaken bundelen hun krachten om tot een goede formuleafstemming te komen, kopen gezamenlijk in om kosten te besparen en veranderen van ambachtsman en verkoper tot kok en gastheer. Dit is een van de conclusies uit het State of the Art in Fresh-onderzoek van Cap Gemini Ernst & Young; een onderzoek naar de toekomstontwikkelingen binnen de versbranche.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid