Overslaan en naar de inhoud gaan

Versspeciaalzaken verliezen strijd met supermarkten

Het marktaandeel van de supermarkten in de totale verssector is gestegen van 57,8 procent in 1988 tot bijna 75 procent in 2000.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verwachting is dat dit aandeel de komende tien jaar zal dalen tot hooguit 10 procent. De toekomstgerichte speciaalzaken bundelen hun krachten om tot een goede formuleafstemming te komen, kopen gezamenlijk in om kosten te besparen en veranderen van ambachtsman en verkoper tot kok en gastheer. Dit is een van de conclusies uit het State of the Art in Fresh-onderzoek van Cap Gemini Ernst & Young; een onderzoek naar de toekomstontwikkelingen binnen de versbranche.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in