SIRE start campagne over dyslexie
Stichting Ideeële Reclame, SIRE, begint deze week met de campagne ‘Dyslexie vraagt even aandacht’. Doel ervan is dyslexie bij…
Naar schatting één op de tien Nederlanders lijdt aan deze leesstoornis. Veel volwassenen zijn met leesblindheid opgegroeid zonder dat iemand dat merkte. Ze werden voor lui en dom versleten, terwijl het hier om een stoornis gaat die niets met intelligentie te maken heeft. Als de diagnose is gesteld, is behandeling mogelijk en dat kan hoge, maatschappelijke, kosten besparen. De dyslexiecampagne wordt gevoerd via gedrukte en audiovisuele media en via de website van SIRE.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid