Vandaag aftrap wereldwijde campagne Microsoft
Microsoft start vandaag met een wereldwijde advertentiecampagne ter waarde van 220 miljoen dollar om haar positie in de softwaremarkt te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne voor Windows 2000, gemaakt door McCann-Erickson, wordt vandaag voor het eerst vertoond op de Amerikaanse televisie. Daarna volgen print en poster-advertenties, aldus CampaignLive. Onlangs moest de softwaregigant een omzetverlies incasseren van haar meest winstgevende product Microsoft Office. Als antwoord probeert Microsoft ‘agressief’ een positie te verwerven in de softwaremarkt voor ondernemingen, nu nog gedomineerd door Oracle, Sun Microsystems en IBM.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid