Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis One vult sleutelposities verder in

Richard van der Wilk wordt Chief Product & eXperience en Michel Tiggelman Business Director.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Van der Wilk (foto rechts) is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de innovatieve producten van de medialabels (Starcom en Zenith). Daarnaast moet hij de bruggenbouwer zijn naar de digitale en creative labels binnen de groep. Van der Wilk richt zich hierbij vooral op de pijlers data, insights en content. Hij was hiervoor Chief eXperience Officer binnen Starcom.

Michel Tiggelman komt van Vizeum, waar hij business director was. Hij krijgt bij Publicis One dezelfde functie.

Cornelie Weller, Chief Media & Integration, noemt de aanstelling van de twee &;een logische volgende stap om de unieke propositie verder vorm te geven. Hiermee stellen wij de wensen en behoeften van onze huidige én toekomstige opdrachtgevers voorop. Publicis One is voor hen de ideale one-stop shop.&

Beide benoemingen op sleutelposities volgen op de van Gert Jan Timmer als Business Lead directeur van Leo Burnett in Nederland.

Publicis One tuigt de Nederlandse organisatie op.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in