Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor de Dutch Marketing Awards

Het gaat om de categorieën Start Up, Scale Up, Company en Internal Branding Company of the Year 2016.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoofdjuryvoorzitter Marc van Eck RM heeft de genomineerden bekendgemaakt in de categorieën Start Up, Scale Up, Company en Internal Branding Company of the Year 2016.

related partner content for mobile comes here

Genomineerden Start Up of the Year

Deze organisaties inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. Duidelijke succeskenmerken van deze categorie zijn: creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, groeiend marktaandeel, ‘high ideals’, gezamenlijke waardecreatie en vernieuwing in marktsegment of productcategorie.

•             Picnic

•             Matt Sleeps

•             Datatrics

•             Enversed

•             EclecticIQ

•             FRAEMd

•             Naturalicious

•             Koopeenkoe.nl

Genomineerden Scale Up of the Year

De volgende organisaties hebben de afgelopen jaren laten zien succes te kunnen kapitaliseren. Deze organisaties roepen met hun aanpak vertrouwen op vanwege kanaalkeuze, doelgerichtheid, waardepropositie en aantoonbare performance. Merkbeleving wordt een koopmotief.

•             De Vegetarische Slager

•             Looye Kwekers

•             Mr. Jones thee

•             Knab

•             Girav

•             STACH food

•             EARTH Water

•             Thuisbezorgd.nl

Genomineerden Marketing Company of the Year

Binnen deze organisaties speelt marketing al jaren een duidelijke, leidende rol in het bepalen van visie, purpose, strategie en bedrijfsvoering. De organisaties worden door anderen als voorbeeld gezien.

•             Sunweb

•             Unilever

•             Zeeman

•             Bugaboo

•             KPN

•             ING

•             YoungCapital

•             AFAS Software

•             Hunkemöller

•             Omroep Max

•             G-Star

•             bol.com

Genomineerden Internal Branding Company of the Year

In deze organisaties blijkt dat Internal Branding een integraal onderdeel van de marketingstrategie is geworden. De rol die medewerkers hierin toebedeeld krijgen is essentieel voor het waarmaken van beloftes van deze organisaties naar hun klanten.

•             Hallmark

•             Bibliotheek Eindhoven

•             ONVZ

•             KWF

•             Buurtzorg

•             IBM

•             DSM

•             Coffeelicious Dordrecht

•             Transavia

Op 30 maart worden de  in het KIT Amsterdam uitgereikt. Half januari zullen de genomineerden voor Marketeer of the Year bekend worden gemaakt.

De Dutch Marketing Awards wordt georganiseerd door Adfo Groep en NIMA, in samenwerking met PIM en MEC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in