Philips krijgt Grand Prix in Cannes voor 'Breathless Choir'
Ogilvy& Mather London heeft de campagne ontwikkeld in samenwerking met Fleishman Hillard, onder leiding van Eva Barrett, global head of brand marketing communications Royal Philips.
De Philips Breathless Choir-campagne laat zien hoe Philips zich inzet om het leven van mensen te veranderen. Geholpen door koordirigent Gareth Malone en de Philips Simply Go Mini-zuurstofconcentrator hebben achttien mensen met een ademstoornis – voor wie elke ademhaling een strijd is – leren zingen. Na vijf dagen repeteren gaven zij een optreden in het Apollo Theater in New York. De campagne begon op Wereld COPD-dag en is via diverse platforms meer dan 15 miljoen keer bekeken en veel gedeeld.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
De 'Breathless Choir' campagne is nu in Nederland te zien in de nieuwe merkcampagne die Philips 12 mei in Nederland heeft geïntroduceerd via televisie, buitenreclame en via de digitale en sociale kanalen.
'Het doel van de merkcampagne is om de perceptie van het Philips merk om te buigen van een elektronica-onderneming naar een aanbieder van zorgtechnologie', zegt Nanda Huizing, Head of Brand, Communications & Digital bij Philips Benelux.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid