Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips krijgt Grand Prix in Cannes voor 'Breathless Choir'

Bij de Cannes Lions Health awards won Philips naast de Grand Prix ook twee goud, vier zilver en één brons.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ogilvy& Mather London heeft de campagne ontwikkeld in samenwerking met Fleishman Hillard, onder leiding van Eva Barrett, global head of brand marketing communications Royal Philips.

related partner content for mobile comes here

De Philips Breathless Choir-campagne laat zien hoe Philips zich inzet om het leven van mensen te veranderen. Geholpen door koordirigent Gareth Malone en de Philips Simply Go Mini-zuurstofconcentrator hebben achttien mensen met een ademstoornis – voor wie elke ademhaling een strijd is – leren zingen. Na vijf dagen repeteren gaven zij een optreden in het Apollo Theater in New York. De campagne begon op Wereld COPD-dag en is via diverse platforms meer dan 15 miljoen keer bekeken en veel gedeeld.

De &;Breathless Choir&; campagne is nu in Nederland te zien in de nieuwe die Philips 12 mei in Nederland heeft geïntroduceerd via televisie, buitenreclame en via de digitale en sociale kanalen.

&;Het doel van de merkcampagne is om de perceptie van het Philips merk om te buigen van een elektronica-onderneming naar een aanbieder van zorgtechnologie&;, zegt Nanda Huizing, Head of Brand, Communications & Digital bij Philips Benelux.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in