Nederland 17 keer op de shortlist in Cannes


De shortlists van Direct, Health, Promo & Activation, Radio, Print & Publishing en Glass zijn bekend. Nederland is er 17 keer op terug te vinden.
Bij de Health Lions is DDB & Tribal Amsterdam op de shortlist terechtgekomen met ‘Nothing imprisons more than a kidney desease’ voor de Nierstichting.
Direct
Drie keer J. Walter Thompson Amsterdam met The Next Rembrandt voor ING
N=5 met Pridestream voor KPN
Lemz met ‘Toy or toxic’ voor Veiligheid.nl
Promo & Activation
DDB & Tribal Amsterdam met ‘Homeless extras’ voor De Volksbond,
Twee keer TBWA\Neboko met de McTrax placemat voor McDonald’s,
J. Walter Thompson Amsterdam met The Next Rembrandt voor ING
Radio
Ogilvy & Mather Amsterdam met de drie commercials voor KFC ‘Hey’, ‘Sing’ en ‘Girl’
Print & publishing
180 Amsterdam met drie uitingen: ‘The Face of Berlin’, ‘The Face of London’ en ‘The Face of New York’ voor United Colors of Benetton
TBWA\Neboko met de McTrax placemat voor McDonald’s
In Glass waren er geen Nederlandse nominaties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid