Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe prijs: de Beste Social Media Awards

De Beste Social Media Awards worden uitgereikt aan Nederlandse merken die het afgelopen jaar de beste en meest creatieve redactie voerden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen zijn een initiatief van Platform De Beste Social Media. Vanaf vandaag kan iedereen via  updates of reacties insturen. De berichten moeten het afgelopen jaar geplaatst zijn. De Beste Social Media is vooral op zoek naar prachtige visuele posts, hilarische grappen of zeer gevatte inhakers. Op 21 mei worden de nominaties bekendgemaakt en kan iedereen stemmen. Op donderdag 12 juni worden de winnaars onthuld.

Diederik Broekhuizen richtte een jaar geleden het Platform De Beste Social Media op. Hij pleit voor meer erkenning en een betere kwaliteit van redactie van merken en bedrijven op social media. &;Social media is volwassen geworden en verdient in Nederland zijn eigen creatieve prijzen. Weg met alle vermoeiende en makkelijke "like, share en win"-acties. Er zijn tegenwoordig genoeg bedrijven die hun socialmediapagina’s op een fantastische manier gebruiken om hun publiek te bereiken. Deze bedrijven moeten beloond worden.&;

Categorieën De Beste Social Media Awards 2014
Beste INHAKER, Beste HUMOR, Beste VISUEEL, Beste CREATIEF, Beste TEKST, Beste INTERACTIEF, Beste REACTIE van een bedrijf, Beste MERK, Beste BUITENLAND en SLECHTSTE bericht.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in