Overslaan en naar de inhoud gaan

Nauta commercieel directeur TNS Nipo

Bij marktonderzoekbureau TNS Nipo is Bart Nauta (45) als commercieel directeur toegetreden tot de directie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder was Nauta daar directeur van de sector Business & Finance. Hij draagt deze functie over aan Reg van Steen (50), een nieuwkomer in de organisatie. Van Steen was Client Service Group Director bij Millward Brown.

related partner content for mobile comes here

Nauta gaat als commercieel directeur opereren naast Edward Hermans (algemeen directeur) en Henk Hoogeveen (directeur Operations). In zijn nieuwe rol wil hij vooral nadruk leggen op vernieuwing en innovatie bij het .

Nauta: 'Marktonderzoek wordt nog teveel geassocieerd met traditioneel enquêteonderzoek. Ik wil meer dialoog en interactie met onze respondenten. Er valt nog zoveel meer waardevolle informatie naar boven te halen dan met de klassieke vragenlijst. En dat is toch het uiteindelijke doel: gedrag niet alleen achteraf kunnen verklaren, maar ook een gefundeerde en betrouwbare verwachting kunnen uitspreken over toekomstig gedrag. Dat is wat onze klant wil en wat wij hem meer en meer leveren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in