Overslaan en naar de inhoud gaan

MS adCenters analyse van 'Call To Action'

Jed Nahum, hoofd productmanagement Microsoft adCenter, gaf op het Future of Online Advertising congres een aardig overzicht van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jed Nahum, hoofd productmanagement Microsoft adCenter, gaf op het Future of Online Advertising een aardig overzicht van de effectiviteit van verschillende Call To Action (CTA) kreten.

related partner content for mobile comes here

Uit onderzoek van blijkt CTA meestal averrechts te werken, maar er zijn grote verschillen tussen branches.

De kreet 'Call Us' werkt beroerd in de autobranche, maar acceptabel in consumer packaged goods. 'Get Yours' werkt goed in uitgeverij/media en technologie, maar nog veel beter in onroerend goed.

In diensten werkt 'Order Now' of 'Act Now' veel beter dan vrijblijvende suggesties als 'Get a quote' of 'Start here'. Voor de reisbranche werkt 'Buy Now' juist niet en scoren 'Join Now' en 'Save Now' het beste.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in