MS adCenters analyse van 'Call To Action'


Jed Nahum, hoofd productmanagement Microsoft adCenter, gaf op het Future of Online Advertising congres een aardig overzicht van de effectiviteit van verschillende Call To Action (CTA) kreten.
Uit onderzoek van adCenter Labs blijkt CTA meestal averrechts te werken, maar er zijn grote verschillen tussen branches.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe kreet 'Call Us' werkt beroerd in de autobranche, maar acceptabel in consumer packaged goods. 'Get Yours' werkt goed in uitgeverij/media en technologie, maar nog veel beter in onroerend goed.
In diensten werkt 'Order Now' of 'Act Now' veel beter dan vrijblijvende suggesties als 'Get a quote' of 'Start here'. Voor de reisbranche werkt 'Buy Now' juist niet en scoren 'Join Now' en 'Save Now' het beste.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid