Overslaan en naar de inhoud gaan

Herwin van den Berg Marketeer of the Year 2007

De titel Marketeer of the Year gaat dit jaar naar Herwin van den Berg (39), marketingdirecteur van Heineken Nederland. Nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De titel Marketeer of the Year gaat dit jaar naar Herwin van den Berg (39), marketingdirecteur van . Nieuwe bierconcepten, nieuwe positioneringen binnen het merkenportfolio en een overtuigde keuze voor internet als vast onderdeel in de marketingmix, zorgden ervoor dat Van den Berg dit jaar opviel.

related partner content for mobile comes here

De prijs werd dit jaar voor de zevende maal uitgereikt door het Tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Nima.

Naast Herwin van den Berg waren ook Raymond Spanjar (oprichter en chief hyving officer Hyves) en Jan Marijnissen (partijleider SP) genomineerd. Drie verschillende personen volgens de jury, maar wel drie mannen die heel goed in de gaten houden wat hun afnemers, klanten en kiezers wensen. En daarbij hun eigen uitgangspunten altijd in het oog houden. Ze weten hun doelgroepen op vernieuwende en succesvolle wijze te bereiken.

De drie genomineerden mochten tijdens MarketingLive! in Rotterdam hun case presenteren. De jury koos uiteindelijk voor Herwin van den Berg.

Lees verder op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in