Overslaan en naar de inhoud gaan

'Technofans beïnvloeden koopgedrag Nederlanders'

Technofans - actieve, intensieve en doorgewinterde internetters - beïnvloeden ons in ons koopgedrag. Deze groep internetters plaatst het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die reviews lezen Nederlanders graag bij oriëntatie voor de aankoop van een product. Ongeveer 45 procent van de Nederlanders heeft na het lezen van een negatieve review wel eens afgezien van een geplande aankoop.

related partner content for mobile comes here

De resultaten uit het onderzoek 'digitale huishoudens' dat ilse media en Sanoma Uitgevers hebben laten uitvoeren door eigen medewerkers en onderzoeksbureau Interview-NSS Synovate laten 5 types internetters zien. Hulpzoekers, internetgebruikers die zich minder thuis voelen op internet en om die reden minder vaak online zijn; Pretinternetters, voor wie internet vooral een bron van entertainment is; Functionele gebruikers, voor wie internet juist handig is om 'even iets op te zoeken'; Frequente surfers, die internetten terwijl tv of radio aanstaan en Technofans, veelal jonge mannen met veel affiniteit voor technologie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in