Overslaan en naar de inhoud gaan

Porter Novelli Benelux consultancy van het jaar

Porter Novelli is door Holmes, de internationale organisatie die onder meer achter de Sabre Awards zit, bekroond met de titel Benelux…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Porter Novelli mag zich daarmee ‘het beste PR-bureau van de Benelux’ noemen. De jury kende de prijs onder meer toe vanwege de sterke positie die Porter Novelli in Nederland heeft. zowel in marktpositie als reputatie. Daarnaast noemt Holmes het full-service aanbod en de sterke positie op het gebied van corporate communicatie.

related partner content for mobile comes here

In Barcelona ontving Porter Novelli tevens de Sabre Award voor de identiteitsveranderingscampagne voor KPN. Deze werd bekroond als beste campagne van de Benelux in 2006. Voor derde achtereenvolgende jaar heeft Porter Novelli deze prijs in de wacht gesleept. Het bureau won eerder Sabre Awards voor de introductie van de Nieuwe Bijbel Vertaling en de 21.minuten.nl campagne voor McKinsey.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in