Twee hoofdsponsors Symphonica in Rosso
De financiële dienstverlener Delta Lloyd Groep en frisdrank DubbelFrisss zijn de hoofdsponsors van Symphonica in Rosso 2007 met Paul de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Delta Lloyd Groep heeft onder meer de merken Delta Lloyd, Ohra en ABN Amro Verzekeringen. David Brilleslijper, directeur corporate communications Delta Lloyd Groep, over de samenwerking: ‘De professionaliteit van Paul de Leeuw in combinatie met de mix van popmuziek en symfonisch orkest past uitstekend bij de uitstraling van Delta Lloyd Groep.’
DubbelFrisss is een merk van Friesland Foods. Het merk gaat speciale acties inzetten via horeca en supermarkten rondom het concert.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Symphonica in Rosso, een jaarlijks terugkerend evenement, is deze editie met Paul de Leeuw als hoofdartiest. Het evenement is in november.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid