San: AH beste adverteerder, 180 beste bureau
De Consistent Accent, voor de beste langlopende campagne, ging donderdag in de Hilversumse Studio 21 naar De Lotto, dat het publiek al sinds 2000 wijst op het risico om miljonair te worden.
De vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van San, BVA, Adformatie en enkele externe deskundigen, verkoos AH tot beste adverteerder vanwege de sterk verbeterde marktpositie ten opzichte van goedkopere concurrenten. Het supermarktconcern realiseerde dit doel via een slimme combinatie van prijsverlagingen en een aansprekende campagne met filiaalmanager Harry.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta180 Amsterdam werd lange tijd door menig adverteerder als een ‘buitenlands’ bureau gezien, maar veroverde dit jaar dan eindelijk de harten van de San. Het Bureau van het Jaar wordt gelauwerd vanwege topwerk voor internationale topklanten.
Tijdens de door Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde San-uitreiking werden ook 36 Accenten uitgereikt, twee minder dan vorig jaar. Bij de bureaus won Lemz de meeste Accenten (5), gevolgd door TBWANeboko (4). AH en DE wonnen twee Accenten, evenals de concerns Unilever en Heineken.
Foto: Het winnende 180-team. Fotografie: Frans Schellekens. Lees het uitgebreide verslag van de uitreiking op Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid