Overslaan en naar de inhoud gaan

San: AH beste adverteerder, 180 beste bureau

Albert Heijn is gisteravond uitgeroepen tot Adverteerder van het Jaar 2006. 180 Amsterdam werd door Stichting Adverteerders-jury Nederland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Consistent Accent, voor de beste langlopende campagne, ging donderdag in de Hilversumse Studio 21 naar De Lotto, dat het publiek al sinds 2000 wijst op het risico om miljonair te worden.

related partner content for mobile comes here

De vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van San, BVA, Adformatie en enkele externe deskundigen, verkoos AH tot beste adverteerder vanwege de sterk verbeterde marktpositie ten opzichte van goedkopere concurrenten. Het supermarktconcern realiseerde dit doel via een slimme combinatie van prijsverlagingen en een aansprekende campagne met filiaalmanager Harry.

180 Amsterdam werd lange tijd door menig adverteerder als een ‘buitenlands’ bureau gezien, maar veroverde dit jaar dan eindelijk de harten van de San. Het Bureau van het Jaar wordt gelauwerd vanwege topwerk voor internationale topklanten.

Tijdens de door Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde San-uitreiking werden ook 36 Accenten uitgereikt, twee minder dan vorig jaar. Bij de bureaus won Lemz de meeste Accenten (5), gevolgd door TBWANeboko (4). AH en DE wonnen twee Accenten, evenals de concerns Unilever en Heineken.

Foto: Het winnende 180-team. Fotografie: Frans Schellekens. Lees het uitgebreide verslag van de uitreiking op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in