Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw medium: Thoughtvertising

TIME Magazine verklaarde JULLIE, de consument, tot Person of the Year 2006. Voornaamste reden: user-generated content op het Internet wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TIME Magazine verklaarde JULLIE, de consument, tot . Voornaamste reden: user-generated content op het Internet wordt steeds belangrijker. Alleen op het Internet?

Het kon niet uitblijven. veilt zijn gedachten. Een week lang, ieder uur op het hele uur, zal hij even stilstaan bij en denken aan het merk dat de veiling wint. Noem het maar een soort meditatie, zegt hij. Startbod: 10.000 dollar. Een ervaringsrapport, een dag ter beschikking voor de media, en een gegarandeerde plaats in de reclamegeschiedenis zijn bij de prijs inbegrepen.

TIME Mag had gelijk. JULLIE zijn bijzonder inventief. En nu maar hopen dat er een marketer te vinden is die daar tienduizend piek voor over heeft.

(Bron: .)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in