Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten online media man en vrouw van het jaar bekend

De 10 Adward finalisten, de awards voor Online media man en Online media vrouw van het jaar, zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van 8 tot en met 18 mei 2007 zijn op 3.200 publieksstemmen uitgebracht. De vakjury buigt zich nu over vijf vrouwelijke en vijf mannelijke genomineerden met de meeste stemmen. De Adwards worden op 31 mei in Bloemendaal aan Zee uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Online media vrouw van het jaar zijn genomineerd:

Heleen van Oord (DQ&A), Vivian Opsteegh ( Online Sales Development manager), Lianne van der Kruk (o.a. voorzitter STIR), Daniëlle Jansen (o.a. Second Life specialist) en Jacqueline Smit (Country Manager MSN).

Voor Online media man van het jaar komen in aanmerking:

Raymond Spanjar (medeoprichter Hyves), Paul Molenaar (CEO Ilse Media / COO Online Sanoma), Jeroen van Hove (Kobalt Interactive Consultant), Igor Beuker (oprichter Lacomunidad) en Marcel Udo (Manager De Telegraaf Online sales).

In 2006 wonnen Stephan Fellinger (o.a. Spin Awards) en Annemiek Verhagen (Tapps).

De Adwards zijn speciaal bedoeld voor innovatieve mensen binnen de online media wereld. Vakmensen, pioniers, visionairs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in