Reclameklacht over ringtonebedrijf
De ringtone-reclames van Celldorado op internet zijn misleidend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat vindt de stichting Mijn Kind Online. Volgens Planet Multimedia heeft de stichting een klacht ingediend bij de Reclame Code Commissie. Celldorado biedt naar eigen zeggen gratis beltonen, maar bij gebruik blijk je vast te zitten aan een duur abonnement van bijna 10 euro per week. Het ringtonebedrijf manifesteert zich veel op jongerensites.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
’Kinderen krijgen wel eerst een sms-bericht waarin wordt gevraagd om bevestiging, maar dat bericht is veel te onduidelijk gesteld. Daardoor zitten ze al snel aan dat abonnement vast’, meldt Mijn Kind Online.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOver de praktijken van Celldorado waren al eerder klachten, onder meer bij Tros Radar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid