Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn actie voor KankerPreventieWeek 2007

Maandag 11 juni start de jaarlijkse voorlichtingscampagne, de KankerPreventieWeek, van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds. Tijdens deze week…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Supermarktketen Albert Heijn organiseert een inhaak-actie. Consumenten die in de weken van 11 tot en met 24 juni bepaalde actieproducten kopen bij Albert Heijn, leveren hiermee een bijdrage aan stichting het Wereld Kanker Onderzoek Fonds. Albert Heijn en acht fabrikanten hebben voor deze actie de krachten gebundeld. Ieder doneren zij 2,5 procent van de opbrengsten aan de stichting, in totaal 5 procent. Consumenten worden over de actie geïnformeerd via de AllerHande, de AH Bonus, en communicatie in de winkel.

related partner content for mobile comes here

In het kader van de KankerPreventieWeek bieden diverse fitnesscentra in Nederland daarnaast gratis het Body Vive- groepsprogramma aan voor actieve 40 tot 65 jarigen. De bon met drie gratis lessen, aangeboden door Les Mills, is vanaf 1 juni via de website van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds : te downloaden. Tevens organiseert het WCRF op zaterdag 16 juni van 10 tot 12 uur in samenwerking met fitness speciaalzaak Helisports een informatieochtend om mensen te helpen de eerste stap te zetten naar een actiever leven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in