Yahoo lanceert een nieuwe advertentiedienst
De online editie van Emerce meldt, dat Yahoo deze week een nieuwe advertentiedienst zal gaan introduceren met de naam 'New Sponsored Search Advertising'.
Deze nieuwe dienst zal gaan concurreren met Google Adwords en nieuwe- en bestaande adverteerders moeten trekken. Alle adverteerders zullen geleidelijk worden gemigreerd van de bestaande advertentieplatform naar de nieuwe dienst.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet het nieuwe systeem kunnen adverteerders binnen enkele minuten na aanmelding een campagne laten lopen. Ook kan de positie van advertenties niet alleen worden bepaald op basis van het biedbedrag, maar ook op basis van relevantie. Daarnaast kunnen adverteerders met de functionaliteit 'Geo Targetting' kiezen in welke provincies van Nederland ze willen adverteren.
Een uitgebreid overzicht van nieuwe functionaliteiten kunnen hier worden gevonden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid