Overslaan en naar de inhoud gaan

Menzis start 'Mens wat ben je mooi'-campagne

Elk najaar barst de campagnestrijd los tussen de zorgverzekeraars. Menzis zet in op de leefkracht van de mens in een campagne met twee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag lanceert Menzis de nieuwe campagne &;Mens wat ben je mooi&;, over wat DDB & Tribal de &;leefkracht van de mens&; noemt. 

related partner content for mobile comes here

Door zich te richten op de emotionele aspecten van zorgverzekeringen, wil Menzis zich onderscheiden van de &;bijna agressieve&; campagnevoering van andere zorgverzekeraars, zo is het idee.

In de campagne, die bestaat uit twee tv-commercials - &;liefde&; en &;doorgaan&;- zijn bijna geen acteurs ingezet. De dochter die haar moeder voor het eerst in lange tijd weer ziet lopen, de gehandicapte jongen die poseert met een van de vele trofeeën die hij heeft gewonnen; ze illustreren hoeveel levenskracht en schoonheid de mens heeft en hoe Menzis hieraan kan bijdragen. 

&;Mens, wat ben je mooi als je lief hebt&;:

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

&;Mens, wat ben je mooi als je doorgaat&;:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Een woordvoerder van Menzis wordt in een bijgevoegd persbericht geciteerd: &;Met de nieuwe aanpak gaat Menzis terug naar haar originele merkwaarden. Met deze campagne wil Menzis naar voren brengen waar de focus ligt, namelijk dat ze niet alleen voor mensen zorgen wanneer ze ziek zijn, maar ook wanneer ze herstellende en gezond zijn. Menzis is een coöperatie zonder winstoogmerk en aandeelhouders, het leveren van goede zorg voor mensen staat hierdoor centraal. Solidariteit is voor Menzis de kern van verzkeren en daarom is iedereen welkom, ziek of gezond, jong en oud. Er is geen medische selectie.&;

Credits

Bureau & creatie: DDB & Tribal Amsterdam

Productiemaatschappij: HazazaH

Regisseur: Bram Schouw

D.O.P.: Gregg Telussa

Producer: Shaheen Hameedah Butt

Editor: Annelien van Wijnbergen

Grading & online: Crabsalad

Soundstudio: Soundcircus Kees Kroot 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in