Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief bureau Dear verwelkomt vier nieuwe klanten

Zorgverzekeraar VGZ, regionale zender RTV NH, de Duitse online start-up Shakem en deGoedkoopsteNotaris.nl zijn klant geworden bij Dear.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creatief bureau Dear uit Amsterdam meldt vier nieuwe klanten, waaronder zorgverzekeraar VGZ. De eerste multimediale campagne voor dit merk zal al in de komende weken zichtbaar zijn. blijft daarbij
gehandhaafd: ‘’.

related partner content for mobile comes here

Ook werkt Dear aan een communicatieplatform die bekend en geliefd moet maken onder een breder publiek in Noord-Holland.

Verder is na een pitch de Duitse online start-up Shakem klant geworden. Op kun je dankzij handige en innovatieve tools snel en gemakkelijk je eigen social video’s creëren. Binnenkort gaat in Duitsland de eerste above the line-communicatie live. Andere Europese landen volgen later.

Tot slot koos (een merk van DGN Groep) voor de strategische en creatieve voorstellen van Dear. Als eerste wordt er gewerkt aan ideeën om de vergelijkingssite onder de aandacht van een groeiende doelgroep te brengen. Het motto: ‘Bespaar ’es op de notaris’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in