Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald's houdt review media-account

McDonald’s gaat een wereldwijde review houden van het media planning en buying account om de efficiency van de marketingbestedingen te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De review is geïnitieerd door de internationale marketingbaas Larry Light. McDonald's' lokale marketingteams worden ingeschakeld om te bekijken hoe het beste een ‘agressieve’ campagne gevoerd kan worden, aldus Brandrepublic. Onduidelijk is nog welke gevolgen de herziening van het media-account heeft voor de mediabureaus van de fastfoodgigant.

related partner content for mobile comes here

In München lanceerde McDonald’s vorige week de eerste wereldwijde reclamecampagne ‘I’m lovin’ it’. Daar liet Light al weten dat het bedrijf de effectiviteit van mediabereik dient te verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in