Voetbalbond Uefa klant bij 180


De Europese voetbalbond besloot daartoe na een aanbesteding waarbij een niet nader genoemd aantal bureaus betrokken was. Het in Amsterdam gevestigde internationale bureau 180 kreeg van Uefa de opdracht ‘het bewustzijn bij voetballiefhebbers van de betrokkenheid van Uefa bij het Europese voetbal te vergroten’.
De bond wil bijvoorbeeld meer aandacht vragen voor minder bekende Uefa-bezigheden zoals campagnevoeren tegen racisme in het voetbal, het ondersteunen van de Special Olympics en het promoten van jeugdvoetbal.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe campagne gaat van start tijdens de eerste Champions League-wedstrijden van het nieuwe seizoen. De 30 seconden-commercials worden uitgezonden in reclameblokken in de rust van elk van de 125 CL-wedstrijden tot en met de finale in mei, in 42 Europese landen. De 60 seconden-versie zal in stadions en tijdens andere Uefa-evenementen worden vertoond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid