Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Klaar-terwijl-u-meedoet’

Adviesbureau Bikker Euro RSCG heeft een nieuwe categorie diensten gelanceerd: ‘Klaar-terwijl-u-meedoet’. Het bureau springt hiermee in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bikker signaleert dat communicatie in economisch moeilijke tijden vaak de sluitpost is van de begroting. Tegelijkertijd is het meer dan ooit noodzakelijk om de kracht van de eigen organisatie te kennen en intern en extern te profileren. Dit dilemma heeft geresulteerd in een nieuwe categorie diensten, onder de naam ‘Klaar-terwijl-u-meedoet’.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe diensten zijn elf werkvormen voor interactieve sessies, in de categorieën kernsessies (bijvoorbeeld Kernwaarden & Kernopdracht), workshops (bijvoorbeeld Boodschapformulering of Interne Communicatie bij Verandering) en trainingen (bijvoorbeeld Mediatraining). De essentie is, aldus Bikker, dat opdrachtgever en bureau samen in zeer korte tijd concrete resultaten boeken. Bikker brengt de nieuwe producten bij haar relaties onder de aandacht door middel van een ‘menukaart’ met de elf ‘gerechten’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in