BNN ‘in de shit’
In een weide in Eemnes heeft de vijfjarige omroep zijn plannen gepresenteerd. Reclamevliegtuigjes brachten de nieuwe slogan in de openbaarheid, waarna twee giertanks letterlijk met ‘shit’ strooiden. Voor BNN-directeur G. Timmer is het erg belangrijk dat iedereen in zijn bedrijf wordt wakker geschud, al dan niet met stront. ‘Er heerst te veel een sfeer van ‘BNN redt het toch wel’, maar we moeten ons echt keihard gaan inzetten voor meer leden.’ BNN heeft voor de cam-pagne 1 miljoen euro geleend.
De acties van BNN kunnen Nederlanders de komende periode niet ontgaan. Er komt een ‘Bad News Newspaper’, ex-BNN-leden worden aangeschreven, in bioscopen wordt reclame gemaakt, promotieteams timmeren aan de weg en op tv komt onder het BNN-logo een teller in beeld die de nieuwste stand van het aantal leden vermeldt. Ook op de radio zendt de omroep spotjes uit.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaA-omroepen moeten 300.000 leden hebben, maar aan BNN heeft een ‘status aparte’, waardoor deze zendgemachtigde ook met de helft toe kan om de door jongeren gewenste programma’s te maken. Collega-omroepen zit die verlaagde drempel overigens niet lekker. Ze vrezen dat het bestel op deze manier wordt uitgehold.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid