Overslaan en naar de inhoud gaan

Grote bekendheid Z@ppelin bij doelgroep

95 Procent van de kinderen van vier tot en met acht jaar is bekend met publieke kinderzender Z@ppelin.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van IPM/Kidwise in mei naar de merkbekendheid van de zender. De gegevens staan in het deze week verschenen jaarboek 2002/2003. Uitgebreide gegevens over dit onderzoek geeft de zender niet.

related partner content for mobile comes here

Het percentage reclamezendtijd rond is tussen de 4 en 4,5 procent van het totaal. Dit is volgens de zender 8 procent van de totale hoeveelheid. Onlangs liet onderzoek doen naar de mogelijkheid tot een reclamevrij jeugdblok. Daaruit kwam naar voren dat er geen bewijs is dat tv zonder reclame beter is voor kinderen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in