Grote bekendheid Z@ppelin bij doelgroep
95 Procent van de kinderen van vier tot en met acht jaar is bekend met publieke kinderzender Z@ppelin.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van IPM/Kidwise in mei naar de merkbekendheid van de zender. De gegevens staan in het deze week verschenen jaarboek 2002/2003. Uitgebreide gegevens over dit onderzoek geeft de zender niet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het percentage reclamezendtijd rond Z@ppelin is tussen de 4 en 4,5 procent van het totaal. Dit is volgens de zender 8 procent van de totale hoeveelheid. Onlangs liet Z@ppelin onderzoek doen naar de mogelijkheid tot een reclamevrij jeugdblok. Daaruit kwam naar voren dat er geen bewijs is dat tv zonder reclame beter is voor kinderen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid