Marketing van 'charme hotels'


Sunair heeft zich de afgelopen jaren razendsnel ontpopt tot één van de betere reisbureaus op internet, aan de hand van Nr6, een interactief marketingbureau dat het huisnummer van haar straat )Plantsoengracht 6) te Purmerend, of all places, als naam hanteert. De jongste productie van dit bureau voor Sunair is Stedentrips.nl.
Sunair speelt in op de snel groeiende behoefte om stedenreizen te maken, als het even kan voor een lang weekend. Het reisbureau onderscheidt zich van bestaande aanbieders door het aanbod van wat ze noemt 'charme hotels' midden in steden die worden aangeboden inclusief de reizen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWat zijn toch 'charme hotels'? Van schitterende hotels waar je tenminste één nacht van je leven geweest moet zijn, zoals Hotel Gellert op Buda in Budapest tot Hotel Real Orto Botanico in Napels (en dan sterven). Maar wat zien we als we klikken voor charme hotels in Amsterdam: niet, leeg, nope. Heeft Amsterdam geen charme? Veel voor te zeggen. Het gaat kennelijk niet enkel om de commercie, maar om een predikaat dat je moet verdienen.
'Levensgenieters met een brede interesse', daar richt de site zich op, met onder meer interactieve kaarten en actuele weertoestanden, voor als je vandaag nog weg wilt. Probleem met dit soort sites is dat je afvraagt wat je in vredesnaam achter je computer op je werk zit te doen, met buiten de eerste novemberkou. Dat is vast voer voor een volgend onderzoek: hoe demotiverend internet kan zijn voor je werk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid