Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing van 'charme hotels'

Marketing van 'charme hotels'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft zich de afgelopen jaren razendsnel ontpopt tot één van de betere reisbureaus op internet, aan de hand van , een interactief marketingbureau dat het huisnummer van haar straat )Plantsoengracht 6) te Purmerend, of all places, als naam hanteert. De jongste productie van dit bureau voor Sunair is .

related partner content for mobile comes here

Sunair speelt in op de snel groeiende behoefte om stedenreizen te maken, als het even kan voor een lang weekend. Het reisbureau onderscheidt zich van bestaande aanbieders door het aanbod van wat ze noemt 'charme hotels' midden in steden die worden aangeboden inclusief de reizen.

Wat zijn toch 'charme hotels'? Van schitterende hotels waar je tenminste één nacht van je leven geweest moet zijn, zoals op Buda in Budapest tot in Napels (en dan sterven). Maar wat zien we als we klikken voor : niet, leeg, nope. Heeft Amsterdam geen charme? Veel voor te zeggen. Het gaat kennelijk niet enkel om de commercie, maar om een predikaat dat je moet verdienen.

'Levensgenieters met een brede interesse', daar richt de site zich op, met onder meer interactieve kaarten en actuele weertoestanden, voor als je vandaag nog weg wilt. Probleem met dit soort sites is dat je afvraagt wat je in vredesnaam achter je computer op je werk zit te doen, met buiten de eerste novemberkou. Dat is vast voer voor een volgend onderzoek: hoe demotiverend internet kan zijn voor je werk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in