Overslaan en naar de inhoud gaan

Zet jezelf als merk op de arbeidsmarkt

De laatste jaren zijn er talloze initiatieven waarmee je de van oorsprong zakelijke term 'merkpersoonlijkheid' wel heel letterlijk kunt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De laatste jaren zijn er talloze initiatieven waarmee je de van oorsprong zakelijke term 'merkpersoonlijkheid' wel heel letterlijk kunt toepassen. Vind een via jouw merken of profileer jezelf als .

related partner content for mobile comes here

Maar hoe kun je zelf een worden? heeft in ieder geval wat verstrekt hoe je als persoon onderscheidend kunt zijn en zelf dus dicht in de buurt van de definitie merk komt.

Wanneer je als merk meer waard denkt te zijn voor een potentiële werkgever, kun je inzetten. Het Amsterdamse bureau laat je in een periode van 4 dagdelen je eigen merk bouwen. Het begint met een talentanalyse. Vervolgens wordt op basis van een aantal oefeningen jouw merkpersoonlijkheid gevisualiseerd. Met als extra, tastbaar resultaat een persoonlijke website.

Kan Talentbranding alleen succesvol zijn in tijden van krapte op de arbeidsmarkt? Of heeft een traject als dit vooral op lange termijn toegevoegde waarde?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in