Zet jezelf als merk op de arbeidsmarkt


De laatste jaren zijn er talloze initiatieven waarmee je de van oorsprong zakelijke term 'merkpersoonlijkheid' wel heel letterlijk kunt toepassen. Vind een date via jouw merken of profileer jezelf als managersmerk.
Maar hoe kun je zelf een Lovemark worden? Naar voren heeft in ieder geval wat tips verstrekt hoe je als persoon onderscheidend kunt zijn en zelf dus dicht in de buurt van de definitie merk komt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWanneer je als merk meer waard denkt te zijn voor een potentiële werkgever, kun je Talentbranding inzetten. Het Amsterdamse bureau Talentfirst laat je in een periode van 4 dagdelen je eigen merk bouwen. Het begint met een talentanalyse. Vervolgens wordt op basis van een aantal oefeningen jouw merkpersoonlijkheid gevisualiseerd. Met als extra, tastbaar resultaat een persoonlijke website.
Kan Talentbranding alleen succesvol zijn in tijden van krapte op de arbeidsmarkt? Of heeft een traject als dit vooral op lange termijn toegevoegde waarde?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid