Wel of geen Idol?
Voormalig Idols-deelnemer Kevin (iedereen kent hem nog wel) komt deze week met een boek op de markt. Hierin beklaagt hij zich hoe de makers van de populaire talentenshow met hem hebben gesold. Hoe gaat Idols met deze negatieve publiciteit om? Henkjan Smits, je mag gerust reageren!
De producent van Idols, Blue Circle, is niet blij met de 'onthullingen' van Kevin en heeft gedreigd naar de rechter te stappen als bepaalde passages niet uit het boek worden geschrapt en het Kevin-logo op de cover niet wordt gewijzigd. Idols-kandidaat Kevin is een van de bekendste afvallers, die in Idols II als vijftienjarige een stuntelige uitvoering van Greased Lightning ten beste gaf. Niet de zangkwaliteiten van Kevin vielen op, maar wel de openhartige wijze waarop hij sprak over zijn acné-problemen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDit ontwapenende optreden leidde er onder meer toe dat de pokdalige zanger welgeteld zeventien keer mocht opdraven bij de show van Paul de Leeuw. Ook mocht hij na een optreden in Shownieuws gratis een behandeling ondergaan in een acné-kliniek te Veldhoven. De nu zeventienjarige jongen onthult in zijn boek hij dat hij eigenlijk helemaal geen idool wilde worden, maar dat hij zijn deelname aan de talentenjacht gebruikt heeft om zijn persoonlijkheid te ontwikkelen.
Ook beklaagt hij zich over het massa-optreden van de Idols 'sterren' tijdens de rust van een voetbalwedstrijd in het Gelredome: de afvallers kregen te horen dat ze een clip gingen opnemen, maar werden uiteindelijk zonder repeteren voor een live optreden op de middenstip gezet. Het boek is uitgegeven Gigaboek, waar de auteurs betalen voor uitgave van hun boeken die via printing-on-demand in kleine oplagen kunnen worden gedrukt. Zie ook Communicatieonline
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid