Overslaan en naar de inhoud gaan

Er zijn te veel blogs

Onze laatste poll ging over de proliferatie van de marketingblog. Er komen er steeds meer en we vroegen ons af of dat wenselijk is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nee, zegt 44 procent van de bezoekers van MolBlog: een of twee is wel genoeg. Minder, maar beter, geldt ook hier. Maar goed: wie kiest er dan?

related partner content for mobile comes here

'Helemaal niet erg, laat duizend bloemen bloeien', vond een minderheid van 23 procent.

En dan hebben we nog de groep (34 procent) die vindt dat de markt gewoon zijn werk moet doen: binnen een jaar is de helft dood of elders ondergebracht.

Geen eenduidig antwoord dus, en ik twijfel ook: er zijn verschillen in frequentie en aantallen postings op de verschillende blogs, er is verschil in diepgang en toon. Dus iedereen kan wel iets vinden dat hem of haar past.

Aan de andere kant: ook molblog groeit gewoon door. Dus ook al bestaan we al een half jaar: de top is nog niet bereikt.

De nieuwe poll gaat over het huismerk. Onlangs verscheen bij Kluwer het boek van Paul Moers over de opkomst van de . Hij voorspelt een sterke groei van het merk van de retailer en het einde van het A-merk.

Geef je mening!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in