Overslaan en naar de inhoud gaan

Life is weer Enorm

De energy drink van Enorm is terug. Nu met limoensmaak, maar met dezelfde pay-off: Life is Enorm. Dit merk gold tijdens de colleges…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De energy drink van Enorm is terug. Nu met limoensmaak, maar met dezelfde pay-off: Life is Enorm. Dit merk gold tijdens de colleges , die ik volgde aan de , als een goed praktijkvoorbeeld van .

related partner content for mobile comes here

Waarom? Het was in de ogen van docenten Frank Peters en Diane Nijs een goed doordacht gedachtegoed waar elk product aan 'gehangen' kon worden.

Naast de energiedrank was er destijds ook een broodjeszaak in Breda met dezelfde naam. Deze Brabantse stad is de thuishaven van , dat het merk ergens in 2000 ontwikkelde en om de hoek uitprobeerde.

Inmiddels is Enorm een BV geworden, maar het gedachtegoed is hetzelfde gebleven. De distributie in Nederland begint opnieuw op gang te komen en op exportgebied schijnt de energy drink in een aantal landen goed vertegenwoordigd te zijn. In december worden alle verkooppunten op de vernieuwde vermeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in