Life is weer Enorm
De energy drink van Enorm is terug. Nu met limoensmaak, maar met dezelfde pay-off: Life is Enorm. Dit merk gold tijdens de colleges concept- en productontwikkeling, die ik volgde aan de NHTV, als een goed praktijkvoorbeeld van concepting.
Waarom? Het was in de ogen van docenten Frank Peters en Diane Nijs een goed doordacht gedachtegoed waar elk product aan 'gehangen' kon worden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaNaast de energiedrank was er destijds ook een broodjeszaak in Breda met dezelfde naam. Deze Brabantse stad is de thuishaven van The Communication Company, dat het merk ergens in 2000 ontwikkelde en om de hoek uitprobeerde.
Inmiddels is Enorm een BV geworden, maar het gedachtegoed is hetzelfde gebleven. De distributie in Nederland begint opnieuw op gang te komen en op exportgebied schijnt de energy drink in een aantal landen goed vertegenwoordigd te zijn. In december worden alle verkooppunten op de vernieuwde website vermeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid