Overslaan en naar de inhoud gaan

A-merken weerstaan de private brands

Onze poll ging dit keer over de druk die retailers uitoefenen op A-merken. Aanleiding is een boek van Paul Moers waarin hij de opkomst van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onze poll ging dit keer over de druk die retailers uitoefenen op A-merken. Aanleiding is waarin hij de opkomst van private brands signaleert.

related partner content for mobile comes here

Hij geeft de retailers met hun merken meer toekomst dan veel A-merken.

Wij namen de stelling in: 'Als marketeer moet je wegwezen bij de A-merken. De toekomst ligt bij de private brands!'

Ruim eenderde (37 procent) van de marketeers is het daar mee eens: je kunt er veel meer leren, zeggen ze: groeien met name.

Maar de meeste marketeers (63 procent) vinden het onzin: ze denken dat de A-merken zich zullen wapenen tegen de druk van de retailers en wel weer wat nieuws verzinnen.

In totaal stemden 78 mensen.

Onze nieuwe poll gaat over MolBlog. We groeien lekker, maar vragen ons af wat nu het ideale aantal berichten op deze blog is. Tien? Of toch maar zes? Of mogen het er wel 20 zijn?

Laat het ons weten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in