Overslaan en naar de inhoud gaan

Tattoo Bob aan de mobiele marketing

Tatoeage- en piercingstudio Tattoo Bob uit Katendrecht, Rotterdam, startte onlangs met de actie 'SMS&Win een tattoo of piercing',…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tatoeage- en piercingstudio uit Katendrecht, Rotterdam, startte onlangs met de actie 'SMS&Win een tattoo of piercing', waarbij je dus in aanmerking kunt komen voor een gratis tatoeage of piercing.

related partner content for mobile comes here

Mobiele dienstenaanbieder maakte de applicatie voor de SMS-actie.

Tattoo Bob kerft al 37 jaar in de lichamen van bekende en onbekende Nederlanders. De studio is een echt familiebedrijf; tegenwoordig werken zijn twee zoons en dochter er ook. Dus heeft Bob meer tijd, en kan hij bijvoorbeeld experimenteren met moderne marketingtechnieken.

Wat moet je doen om kans te maken? Op moet je het antwoord op een vraag SMS-en naar Bob. De tattoeëerder verloot vervolgens een paar tatoeages of piercings onder de juiste antwoorden.

Alle deelnemers krijgen overigens zowieso korting op een tattoo of piercing. De kosten bedragen ? 1,10 per deelname, de actie loopt tot en met 31 december 2005.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in