Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS wil creatievere invulling dag-tv

SBS Broadcasting heeft adverteerders en bureaus gevraagd om mee te denken naar alternatieven voor onder meer belspelletjes. Commercieel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De plannen betekenen niet het einde van de belspelletjes, maar SBS kijkt of er naast dat genre programma's nog meer mogelijk is. Vertregt: ‘Je zou kunnen denken aan een soort Marktplaats op tv. Sommige producten die op die site worden aangeboden, verdienen meer toelichting dan een aantal regeltjes op een site. Dan kan tv uitkomst bieden', schetst Vertregt.

related partner content for mobile comes here

Het zenderbedrijf heeft een prijs in het leven geroepen voor het bedrijf dat meest het meest creatieve idee komt. Een ander plan waar SBS aan denkt is om kijkers hun eigen homevideo's te laten
insturen en die uit te zenden.
SBS wil zoveel mogelijk samen met adverteerders optrekken om
nieuwe programma's te bedenken. Op die manier hoopt het mediabedrijf met niet alleen ideeën voor dagtelevisie te komen, maar ook voor primetime (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in