KPN schrijft (re)pitch uit
TBWA\Neboko en N=5 zijn verwikkeld in een (re)pitch om het KPN-account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat bevestigt Aline van Keulen, manager marketingcommunicatie van KPN.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'We zijn voor KPN op zoek naar een nieuw winnend communicatieconcept waarmee we onze diverse doelgroepen kunnen benaderen. We hebben twee van onze vaste bureaupartners gevraagd hieraan samen met ons te werken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet gaat om TBWA\Neboko, sinds 2010 KPN's bureau voor zowel de consumentenmarkt als voor de zakelijke markt, en N=5, dat tot 2010 vijf jaar voor KPN werkte en onder meer de bedenker was van de 'Goeiemoggel'-campagne. N=5 werkt nu voor KPN-leveranciers XS4ALL en Telfort.
Meer achtergrond bij de pitch geeft Van Keulen nog niet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid