
Dat bevestigt Aline van Keulen, manager marketingcommunicatie van KPN.
'We zijn voor KPN op zoek naar een nieuw winnend communicatieconcept waarmee we onze diverse doelgroepen kunnen benaderen. We hebben twee van onze vaste bureaupartners gevraagd hieraan samen met ons te werken.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet gaat om TBWA\Neboko, sinds 2010 KPN's bureau voor zowel de consumentenmarkt als voor de zakelijke markt, en N=5, dat tot 2010 vijf jaar voor KPN werkte en onder meer de bedenker was van de 'Goeiemoggel'-campagne. N=5 werkt nu voor KPN-leveranciers XS4ALL en Telfort.
Meer achtergrond bij de pitch geeft Van Keulen nog niet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee