Overslaan en naar de inhoud gaan

ilse focust weer op zoeken

Mailen met ilse kan niet meer vanaf 7 april.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mailen met kan niet meer vanaf 7 april.

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf wil zich meer richten op de zoekactiviteiten. Ook de nieuwe wetgeving, die vereist dat het dataverkeer van een langere periode moet worden bewaard, zorgt ervoor dat het bedrijf de maildienst niet in stand wil houden.

Vorige week kondigde Paul Molenaar in zijn weblog al aan wat de nieuwe koers van ilse zou worden. 'Het contract met de leverancier van de maildienst moest in de komende weken worden verlengd. De keuze die we met ilse.nl maken, gecombineerd met de verscherpte regelgeving voor e-mail diensten en de kostenverhoging die dit met zich mee zou brengen, waren de reden om nu deze beslissing te nemen', licht Paul Molenaar toe.

Ilse.nl is niet de meest gebruikte zoekmachine, dat is google.nl. Uit onderzoek van Checkit bleek in januari dat 91 procent van de Nederlanders google meestal gebruikt. Ilse staat op de tweede plek, met 5 procent.

Andere sites van ilse media, zoals Startpagina, Download, web-log, Cu2, Overzicht.nl niet worden aangepast of veranderd .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in