
Gezien de ontwikkelingen op de retailmarkt schrijft Etos een pitch uit voor de creatie van een nieuw magazine. Maar Marc van Dijk, directeur van Sanoma Custom Publishing, ziet geen heil in een ‘tijdrovende en kostbare pitch’, omdat deze volgens hem weinig toevoegt aan de kennis en ervaring die Etos al heeft met Sanoma.
‘Wij zijn van mening dat Etos op basis van de opgedane ervaring van de afgelopen jaren goed in staat is de kwaliteit van onze dienstverlening en creativiteit te beoordelen. We hebben namelijk al drie jaar het magazine Etos Idee naar volle tevredenheid gemaakt. Door het verschuiven van budgetten bij de klant werd dit blad stopgezet.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensVan Dijk zegt Etos te hebben laten weten altijd bereid te zijn te helpen. ‘Oftewel, ‘ja’ tegen de klant maar ‘nee’ tegen de pitch’, aldus Van Dijk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee