Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma CP ziet af van pitch Etos

Sanoma Custom Publishing heeft besloten niet deel te nemen aan een pitch op een nieuw magazine van Etos.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gezien de ontwikkelingen op de retailmarkt schrijft Etos een pitch uit voor de creatie van een nieuw magazine. Maar Marc van Dijk, directeur van Sanoma Custom Publishing, ziet geen heil in een ‘tijdrovende en kostbare pitch’, omdat deze volgens hem weinig toevoegt aan de kennis en ervaring die Etos al heeft met Sanoma.

related partner content for mobile comes here

‘Wij zijn van mening dat Etos op basis van de opgedane ervaring van de afgelopen jaren goed in staat is de kwaliteit van onze dienstverlening en creativiteit te beoordelen. We hebben namelijk al drie jaar het magazine Etos Idee naar volle tevredenheid gemaakt. Door het verschuiven van budgetten bij de klant werd dit blad stopgezet.’

Van Dijk zegt Etos te hebben laten weten altijd bereid te zijn te helpen. ‘Oftewel, ‘ja’ tegen de klant maar ‘nee’ tegen de pitch’, aldus Van Dijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in